Zamówienia publiczne
Dostawa drobnego sprzętu i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Matematyczno – Przyrodniczego
Ogłoszenie z dnia: 21-06-2013
Częstochowa, dnia 21.06.2013 r.
Postępowanie nr KZ-371/65/13
INFORMACJA O WYNIKACH
POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
„Dostawa drobnego sprzętu i materiałów laboratoryjnych
dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego"
Zamawiający - Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż w niniejszym postępowaniu dokonał wyboru oferty :
Zadanie nr 1: Akcesoria do pipet automatycznych
PROFILAB spółka cywilna
Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiacek Żychlińska
Al. Bohaterów Września 9
02 - 389 Warszawa
Zadanie nr 3. Materiały do filtracji strzykawkowej
ANCHEM Sp.J.
Ul. Międzyborska 23
04 - 041 Warszawa
Zadanie nr 4. Materiały laboratoryjne I
MAR - FOUR Marian Siekierski
ul. Kilińskiego 185
90 - 348 Łódź
Zadanie nr 5. Materiały laboratoryjne II
BIONOVO Aneta Ludwig
Ul. Rejtana 30
59-220 Legnica
Zadanie nr 6. Materiały laboratoryjne III
Tesora Marzena Paczyńska
Ul. Cieszyńska 367/20
43 - 300 Bielsko - Biała
Zadanie nr 7. Sprzęt laboratoryjny
VWR International Sp. z o.o.
Ul. Limbowa 5
80 - 175 Gdańsk
Uzasadnienie wyboru:
Wybrane oferty okazały się ofertami najkorzystniejszymi, gdyż zawierają najniższą cenę realizacji całości zadania spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz zostały złożone przez Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu i niepodlegających wykluczeniu.
Dokonując wyboru oferty Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny (najniższa cena - waga 100%).
Ceny wybranych ofert mieszczą się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
Umowa może zostać zawarta przd upływem terminów wynikających z art. 94 ust. 1 ustawy pzp,
Zamawiający wyznacza na dzień podpisania umowy 25.06.2013 r.
Porównanie złożonych ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena /zł/ |
Informacje dodatkowe |
1. |
VWR International Sp. z o.o. Ul. Limbowa 5 80 - 175 Gdańsk |
Zadanie nr 7: 1 495,31 |
Termin realizacji, warunki płatności, gwarancja - zgodnie z SIWZ |
2. |
MEDLAB-PRODUCTS Sp. z o.o. Ul. Gałczyńskiego 8 05 - 090 Raszyn |
Zadanie nr 4: 1 955,45 |
Termin realizacji, warunki płatności, gwarancja - zgodnie z SIWZ |
3. |
Tesora Marzena Paczyńska Ul. Cieszyńska 367/20 43 - 300 Bielsko - Biała |
Zadanie nr 2: 73,80 Zadanie nr 6: 259,20 Zadanie nr 7: 2 638,35
|
Termin realizacji, warunki płatności, gwarancja - zgodnie z SIWZ |
4. |
ANCHEM Sp.J. Ul. Międzyborska 23 04 - 041 Warszawa |
Zadanie nr 3: 344,40 |
Termin realizacji, warunki płatności, gwarancja - zgodnie z SIWZ |
5. |
MAR - FOUR Marian Siekierski ul. Kilińskiego 185 90 - 348 Łódź |
Zadanie nr 1: 858,50 Zadanie nr 4: 1 673,43 |
Termin realizacji, warunki płatności, gwarancja - zgodnie z SIWZ |
6. |
BIONOVO Aneta Ludwig Ul. Rejtana 30 59-220 Legnica |
Zadanie nr 1: 1 216,08 Zadanie nr 2: 196,80 Zadanie nr 3: 615,00 Zadanie nr 4: 2 991,78 Zadanie nr 5: 1 461,12 Zadanie nr 6: 332,10 Zadanie nr 7: 1 722,00 |
Termin realizacji, warunki płatności, gwarancja - zgodnie z SIWZ |
7. |
PROFILAB spółka cywilna Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiacek Żychlińska Al. Bohaterów Września 9 02 - 389 Warszawa |
Zadanie nr 1: 585,92 Zadanie nr 4: 1 806,27
|
Termin realizacji, warunki płatności, gwarancja - zgodnie z SIWZ |
W zakresie zadania nr 2: Materiały do sączenia Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. Cena oferty z najniższą ceną, przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia i kwoty tej Zamawiający nie może zwiększyć do ceny złożonej oferty.
KANCLERZ
mgr Mariola Ptaszek