Zamówienia publiczne
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ - Dostawa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Ogłoszenie z dnia: 13-05-2014
Częstochowa, dnia 13.05.2014 r.
Postępowanie nr KZ-371/46/14
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
Dostawa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Zamawiający - Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż w niniejszym postępowaniu dokonał wyboru ofert następujących Wykonawców:
Zadanie nr 1:
Drukarka ( 1 szt.) dla Wydziału Nauk Społecznych - Instytut Filozofii, Socjologii i Psychologii
CRANN Sp. z o.o.
Ul. Budryka 4
30 - 072 Kraków
z ceną realizacji całości zadania: 1 033,20 zł.
Zadanie nr 2:
Drukarka (1 szt.) dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego - Instytut Matematyki i Informatyki
Firma BIS S.C. Karol Kowalski, Łukasz Kowalski
Al. Niepodległości 41
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 307,50zł.
Zadanie nr 3:
Urządzenie Wielofunkcyjne (1 szt.) dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego
CRANN Sp. z o.o.
Ul. Budryka 4
30 - 072 Kraków
z ceną realizacji całości zadania: 553,50zł.
Zadanie nr 4:
Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) dla Wydziału Pedagogicznego - Studia Podyplomowe Oligofrenopedagogika
Firma BIS S.C. Karol Kowalski, Łukasz Kowalski
Al. Niepodległości 41
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 7 995,00zł.
Zadanie nr 5: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) dla Uczelnianej Rady Samorządu Studenckiego
eMDF Monika Fryst
ul. Dekabrystów 33 paw.37
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 724,47 zł.
Zadanie nr 6:
Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) dla Sekcji BHP i PPOŻ.
Firma BIS S.C. Karol Kowalski, Łukasz Kowalski
Al. Niepodległości 41
42 - 200 Częstochowa
z ceną: 522,75 zł.
Zadanie nr 7:
Drukarka (1 szt.) dla Studium Nauczania Języków Obcych
Firma BIS S.C. Karol Kowalski, Łukasz Kowalski
Al. Niepodległości 41
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 3 751,50 zł.
Uzasadnienie wyboru
Dokonując wyboru oferty Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny brutto z wagą 100%.
Wybrane oferty okazały się najkorzystniejszymi, gdyż zawierają najniższą cenę realizacji zadania spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców nie wykluczonych z postępowania. Ceny wybranych ofert mieszczą się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
Porównanie złożonych ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma), adres wykonawcy |
CENA |
||||||
Z-1 |
Z-2 |
Z-3 |
Z-4 |
Z-5 |
Z-6 |
Z-7 |
||
1. |
CRANN Sp. z o.o. Ul. Budryka 4 30 - 072 Kraków |
1 033,20 |
191,27 |
553,50 |
----------- |
885,60 |
------------ |
3 567,00 |
2. |
BIS S.C. Karol Kowalski, Łukasz Kowalski Al. Niepodległości 41 42 - 216 Częstochowa |
1 217,70 |
307,50 |
590,40 |
7 995,00 |
891,75 |
522,75 |
3 751,50 |
3. |
Techniserv Sp. z o.o. Ul. Boya Żeleńskiego 6/8 42 - 217 Częstochowa |
1 107,00 |
516,60 |
615,00 |
---------- |
---------- |
---------- |
------------ |
4. |
eMDF Monika Fryst ul. Dekabrystów 33 paw. 37 42 - 200 Częstochowa |
1 168,50 |
313,65 |
713,40 |
7 120,47 |
724,47 |
541,20 |
2 519,04 |
Informacja o Wykonawcach Wykluczonych z postępowania:
Żaden Wykonawca nie został wykluczony.
Informacja o ofertach odrzuconych:
Zadanie 2: Drukarka (1 szt.) dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego - Instytut Matematyki i Informatyki
Zamawiający odrzucił następujące oferty:
- Oferta złożona przez firmę CRANN Sp. z o.o., ul. Budryka 4, 30 - 072 Kraków na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca zaoferował drukarkę z tonerem startowym o wydajności ok. 700 stron. Zamawiający wymagał dostarczenia z drukarka tonera o wydajności min. 2000 stron.
- Oferta złożona przez firmę Techniserv Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 6/8, 42 - 217 Częstochowa na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca zaoferował drukarkę z tonerem startowym. Zamawiający wymagał dostarczenia z drukarka tonera o wydajności min. 2000 stron. Toner startowy nie posiada wymaganej wydajności.
Zadanie nr 4: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) dla Wydziału Pedagogicznego - Studia Podyplomowe Oligofrenopedagogika
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez eMDF Monika Fryst, ul. Dekabrystów 33 paw. 37, 42 - 200 Częstochowa, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ ponieważ Wykonawca zaoferował urządzenie bez faksu. Faks został przewidziany jedynie jako opcja. Zgodnie z wymaganiami SIWZ funkcja faksu była wymagana, a nie przewidywana opcjonalnie.
Zadanie 7: Drukarka (1 szt.) dla Studium Nauczania Języków Obcych
Zamawiający odrzucił następujące oferty:
- Oferta złożona przez firmę CRANN Sp. z o.o., ul. Budryka 4, 30 - 072 Kraków na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca zaoferował urządzenie HP LaserJet Pro 500 M570 dn (CZ271A). Zgodnie z informacją otrzymaną przez Zamawiającego od HEWELT - PACKARD Polska Sp. z o.o. urządzenie to nie umożliwia bezpośredniego drukowania TIFF i XPS. Ur rdzenie to pozwala na bezpośrednie drukowanie jedynie PDF i JPG. W związku z powyższym oferowane urządzenie nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
- Oferta złożona przez firmę eMDF Monika Fryst, ul. Dekabrystów 33 paw. 37, 42 - 200 Częstochowa, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawca zaoferował drukarkę HP Colof LJ Enterprise 500 M551dn. Zgodnie z informacją otrzymaną przez Zamawiającego od HEWELT - PACKARD Polska Sp. z o.o. urządzenie to nie umożliwia bezpośredniego drukowania TIFF i XPS. Ur rdzenie to pozwala na bezpośrednie drukowanie jedynie PDF i JPG. W związku z powyższym oferowane urządzenie nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
Zamawiający jednocześnie informuje, że umowa w przedmiotowym postępowaniu może zostać zawarta:
- przed upływem upływie terminów wynikających z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp - dla zadań: 1,3,5,6. Zamawiający wyznacza dzień podpisania umów na 15.05.2014 r.
- po upływie terminów wynikających z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. - dla zadań: 2, 4, 7. Zamawiający wyznacza dzień podpisania umów na 20.05.2014 r.
KANCLERZ
mgr Mariola Ptaszek