Zamówienia publiczne
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ - SPRZĄTANIE OBIEKTÓW AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 01-08-2014
Częstochowa, dnia 01.08.2014 r.
Postępowanie nr KZ-371/80/14
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
SPRZĄTANIE OBIEKTÓW
AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Zamawiający - Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż w niniejszym postępowaniu dokonał wyboru ofert następujących Wykonawców:
Zadanie nr 1: Sprzątanie budynku dydaktycznego przy Al. Armii Krajowej13/15 w Częstochowie
BJK GROUP Beata Miczek
Ul. Mickiewicza 13b
47 - 400 Racibórz
z ceną realizacji całości zadania: 199 260,00 zł.
Zadanie nr 2: Sprzątanie Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Zbierskiego 2/4 w Częstochowie
QUAVO Sp. z o.o.
Ul. Gersona 8
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 102 467,02 zł.
Zadanie nr 3: Sprzątanie obiektu Akademickiego Centrum Sportowego przy ul. Zbierskiego 6 w Częstochowie
QUAVO Sp. z o.o.
Ul. Gersona 8
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 58 304,80 zł.
Zadanie nr 4: Kompleksowe sprzątanie budynku oraz posesji przy ul. Dąbrowskiego 14 w Częstochowie - Instytut Plastyki.
QUAVO Sp. z o.o.
Ul. Gersona 8
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 41 347,60 zł.
Zadanie nr 5: Sprzątanie budynku dydaktycznego wraz z magazynem książek przy al. Armii Krajowej 36a w Częstochowie
QUAVO Sp. z o.o.
Ul. Gersona 8
42 - 200 Częstochowa
z ceną realizacji całości zadania: 94 496,77 zł.
Uzasadnienie wyboru
Dokonując wyboru oferty Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny brutto z wagą 100%.
Wybrane oferty okazały się najkorzystniejszymi, gdyż zawierają najniższą cenę realizacji zadania spośród ofert niepodlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców nie wykluczonych z postępowania. Ceny wybranych ofert mieszczą się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
Porównanie złożonych ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma), adres wykonawcy |
CENA |
||||
Zadanie 1 |
Zadanie 2 |
Zadanie 3 |
Zadanie 4 |
Zadanie 5 |
||
1. |
BJK GROUP Beata Miczek Ul. Mickiewicza 13b 47 - 400 Racibórz |
199 260,00 |
112 176,00 |
73 800,00 |
68 640,00 |
112 176,00 |
2. |
MOP - SERVICE Bartłomiej Wójcik Ul. Młyńska 4 44 - 100 Gliwice |
896 304,96
Po poprawieniu oczywistej pomyłki rachunkowej:
869 313,67 |
271 422,23 |
183 912,55 |
150 318,22 |
310 456,08 |
3. |
EKOENERGIA Sp. z o.o. Ul. Wiśniowa 65 45 - 110 Opole |
256 824,00 |
123 984,00 |
73 800,00 |
85 470,00 |
116 604,00 |
4. |
CLAR SYSTEM S.A. Ul. Janickiego 20B 60 - 542 Poznań |
380 225,42 |
186 770,38 |
117 483,99 |
70 507,65 |
162 208,71 |
5. |
ERA Sp. z o.o. Ul. Katowicka 16B 41 - 500 Chorzów |
564 286,17 |
220 114,11 |
143 382,92 |
78 384,44 |
258 018,67 |
6. |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „INTERGOS" Sp. z o.o. Ul. Legionów 59 A 43 - 300 Bielsko - Biała |
690 218,93 |
312 414,88 |
196 167,48 |
120 463,29 |
297 883,96 |
7. |
Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych „ANTEMA" Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 8A 58 - 506 Zielona Góra |
339 480,00 |
187 398,27 |
141 213,20 |
97 374,57 |
162 624,20 |
8. |
Konsorcjum: „GIERAŃCZYK" Sp. z o.o. Ul. Deotymy 3/15 93 - 267 łódź Usługi Wnętrzarskie Utrzymanie Zieleńców Jolanta Gierańczyk ZPChr Ul. Deotymy 3/15 93 - 267 Łódź |
549 595,23 |
218 016,27 |
157 343,67 |
57 064,81 |
220 319,72 |
9. |
ULISSES Sp. z o.o. S.K.A. Al. Wojska Polskiego 113 42 - 200 Częstochowa |
239 112,00 |
115 128,00 |
75 423,60 |
68 887,50 |
115 128,00 |
10. |
Firma Usługowo - Handlowa TIP - TOP Marcin Bauerek Ul. K. Marksa 12 44 - 300 Wodzisław Śląski |
233 872,20 |
108 855,00 |
61 519,68 |
57 538,80 |
105 829,20 |
11. |
GEMINA Sp. z o.o. Al. Pokoju 44 42 - 207 Częstochowa |
313 650,00 |
--------------- |
-------------- |
-------------- |
146 862,00 |
12. |
FORSOLIS BIS Sp. z o.o. Ul. Sokolska 65 40 - 087 Katowice |
495 316,08 |
234 064,08 |
180 249,12 |
94 521,24 |
247 082,24 |
13. |
LA STRADA s.c. E.Bill, P.Kujawski Ul. Wały Dwernickiego 117/121 42 - 200 Częstochowa |
230 256,00 |
113 223,96 |
63 910,80 |
49 995,00 |
106 109,64 |
14. |
Zakład Ochrony Mienia „IMPULS" s.c. Janusz Dudek, Bogdan Seweryn Ul. Kapicy 3 41 - 100 Siemianowice |
-------------------- |
----------------- |
190 404,00 |
101 706,00 |
245 016,00 |
15. |
QUAVO Sp. z o.o. Ul. Gersona 8 42 - 200 Częstochowa |
215 101,91 |
102 467,02 |
58 304,80 |
41 347,60 |
94 496,77 |
16. |
SRGC Sp. z o.o. Ul. Janasa 5 41 - 500 Chorzów |
256 824,00 |
123 984,00 |
75 276,00 |
67 551,00 |
116 604,00 |
17. |
DARESS Sonia Barczyk - Gołda Ul. Wolności 345 41 - 800 Zabrze
|
327 672,00 |
121 032,00 |
361 472,00
Po poprawieniu oczywistej pomyłki rachunkowej:
361 472,40
|
196 185,00
|
280 440,00 |
KWOTA PRZEZNACZONA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA REALIZACJĘ |
257 000,00 |
125 000,00 |
76 000,00 |
67 000,00 |
120 000,00 |
Informacja o Wykonawcach Wykluczonych z postępowania:
Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę DARESS Sonia Barczyk - Gołda, Ul. Wolności 345, 41 - 800 Zabrze, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp. Wykonawca nie złożył w ofercie i nie uzupełnił na wezwanie Zamawiającego aktualnego odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten był wymagany w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.
Informacja o ofertach odrzuconych:
Zamawiający odrzucił ofertę złożona przez DARESS Sonia Barczyk - Gołda, Ul. Wolności 345, 41 - 800 Zabrze, na podstawie art. 24 ust. 4 oraz art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp. Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania. Ponadto w zakresie zadania nr 4 oferta ta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6, gdyż zawiera błąd w wyliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT. Wykonawca zastosował 23% VAT na sprzątanie terenu zewnętrznego, zamiast 8%.
Zamawiający jednocześnie informuje, że umowy mogą być zawarte po upływie terminów wynikających z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Zamawiający wyznacza na dzień podpisania umów 08.08.2014 r.
KANCLERZ
mgr Mariola Ptaszek