Zamówienia publiczne
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 01-07-2015
Postępowanie nr KZ-381/42/15
Częstochowa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 162088 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) części/zadania i obejmuje: Zadanie nr 1: Urządzenie Wielofunkcyjne (1 szt.); Zadanie nr 2: Urządzenie Wielofunkcyjne (1 szt.) dla Biura Współpracy z Zagranicą; Zadanie nr 3: Switch (6 szt.). Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 32.42.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Opis - specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego poświadczoną (podpisaną) przez Wykonawcę potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań wyszczególnionych w SIWZ, z podaniem konkretnych danych, parametrów, funkcji, cech oraz oznaczeń takich jak - nazwa/model, oferowanego sprzętu i podzespołów, nazwa/wersja oferowanego oprogramowania. Specyfikacja winna być sporządzona zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli ofertę składa pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: parametrów, funkcji lub innych cech urządzeń zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia (marka, model urządzenia, wersja oprogramowania), przy czym zmiana taka może być spowodowana niedostępnością na rynku sprzętu wskazanego w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku. Zmiana nie może spowodować zwiększenia ceny ofertowej a nowe urządzenie/oprogramowanie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w punkcie poprzedzającym jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, Kancelaria Ogólna, pok. 32, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie Wielofunkcyjne (1 szt.).
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie Wielofunkcyjne (1 szt.).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. gwarancja - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie Wielofunkcyjne (1 szt.) dla Biura Współpracy z Zagranicą.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie Wielofunkcyjne (1 szt.) dla Biura Współpracy z Zagranicą.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.32.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. gwarancja - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Switch (6 szt.).
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch (6 szt.).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin realizacji - 3
Pliki do pobrania:
SIWZ | Data dodania: 01-07-2015 13:53 | Rozmiar: 132.35KB | Ilość pobrań: 352 |
SIWZ zmiana | Data dodania: 02-07-2015 13:49 | Rozmiar: 37.00KB | Ilość pobrań: 256 |
Zmieniony załącznik nr 5 (Zadanie nr 2) 02.07.2015 r. | Data dodania: 02-07-2015 13:50 | Rozmiar: 66.00KB | Ilość pobrań: 307 |
Pytanie do SIWZ i zmiana z dnia 07.07.2015 | Data dodania: 07-07-2015 14:35 | Rozmiar: 38.50KB | Ilość pobrań: 229 |
Zmieniony załącznik nr 5 (Zadanie nr 1) 07.07.2015 r. | Data dodania: 07-07-2015 14:37 | Rozmiar: 63.00KB | Ilość pobrań: 292 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP 07.07.2015 | Data dodania: 07-07-2015 14:38 | Rozmiar: 34.35KB | Ilość pobrań: 376 |
Pytanie do SIWZ i odpowiedź 08.07.2015 | Data dodania: 08-07-2015 11:17 | Rozmiar: 38.50KB | Ilość pobrań: 264 |
Pytanie do SIWZ i odpowiedź 10.07.2015 | Data dodania: 10-07-2015 14:13 | Rozmiar: 38.50KB | Ilość pobrań: 267 |