Zamówienia publiczne
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
Ogłoszenie z dnia: 13-12-2018
Postępowanie nr ZP-371/147/18
Częstochowa, dnia 13.12.2018 r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
DLA UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO
IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Zamawiający - Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż w niniejszym postępowaniu dokonał wyboru oferty złożonej przez:
W zakresie zadania nr 1 i 2:
Firma BIS Karol Kowalski
Al. Niepodległości 41
42-216 Częstochowa
W zakresie zadania nr 6:
Xemar Mariusz Czopik
Ul. Grunwaldzka 99
43-600 Jaworzno
Dokonując wyboru oferty Zamawiający kierował się kryteriami określonymi w SIWZ:
W zakresie zadania nr 1 i 2: Cena - 100%
W zakresie zadania nr 6: Cena - 60%, Gwarancja - 40%
W zakresie zadania nr 1 wybrana oferta okazała się najkorzystniejszą, gdyż jest to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Oferta została złożona przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu z postępowania. W zakresie zadania nr 2 i 6 wybrana oferta była jedyną złożoną w postępowaniu. Wybrane oferty nie podlegają odrzuceniu, a Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ceny wybranych ofert mieszczą się w możliwościach finansowych Zamawiającego.
Zbiorcze zestawienie ofert:
Wykonawca/ zadanie |
Prime Computers Dariusz Leszczyński Ul. Kraszewskiego 15A 50-229 Wrocław |
COM Michał Karczewski Ul. Rembielińska 3/8 03-343 Warszawa |
XEMAR Mariusz Czopik Ul. Grunwaldzka 99 43-600 Jaworzno |
Firma BIS Karol Kowalski Al. Niepodległości 41 42-216 Częstochowa |
Zadanie 1 |
Cena: 19753,80 zł Gwarancja: 36 miesięcy |
Cena: 28897,35 zł Gwarancja: 36 miesięcy |
Brak oferty |
Cena: 20147,40 zł Gwarancja: 24 miesiące |
Zadanie 2 |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Cena: 8610,00 zł Gwarancja 24 miesiące |
Zadanie 3 |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Zadanie 4 |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Zadanie 5 |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Zadanie 6 |
Brak oferty |
Brak oferty |
Cena: 15334,41 zł Gwarancja: 60 miesięcy |
Brak oferty |
Zadanie 7 |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Zadanie 8 |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Brak oferty |
Porównanie złożonych ofert - punktacja:
Zadanie 1:
Wykonawca |
Oferta |
Prime Computers Dariusz Leszczyński Ul. Kraszewskiego 15A 50-229 Wrocław |
Oferta odrzucona |
Firma BIS Karol Kowalski Al. Niepodległości 41 42-216 Częstochowa |
Cena: 20147,40 zł |
COM Michał Karczewski Ul. Rembielińska 3/8 03-343 Warszawa |
Cena: 28897,35 zł |
Zadanie 2:
Wykonawca |
Oferta |
Firma BIS Karol Kowalski Al. Niepodległości 41 42-216 Częstochowa |
Cena: 8610,00 zł |
Zadanie 6:
Wykonawca |
Oferta |
XEMAR Mariusz Czopik Ul. Grunwaldzka 99 43-600 Jaworzno |
Cena: 60 Gwarancja: 40 Suma punktów: 100 |
Oferty odrzucone:
W zakresie zadania nr 1 została odrzucona oferta firmy Prime Computers Dariusz Leszczyński, ul. Kraszewskiego 15 A, 50-229 Wrocław na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ.
Uzasadnienie: Wykonawca w zakresie zadania nr 1 zaoferował laptop dla Sekretariatu Kanclerza (3 szt.) producent/model: Laptop HP 250 G6 z kartą graficzną producent/model: Intel® HD Graphics 520, która w teście PassMark G3D Mark stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ osiąga 828 pkt. Zamawiający wymagał karty graficznej osiągającej w ww. teście min. 830 punktów. W związku z powyższym oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2.
Informacja o unieważnieniu postępowania:
Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w zakresie zadania nr 3, 4, 5, 7 i 8 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy pzp - w postępowaniu, w zakresie zadania nr 3, 4, 5, 7 i 8 nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający jednocześnie zawiadamia, że umowa w zakresie zadania nr 2 i 6 w przedmiotowym postępowaniu może zostać zawarta przed upływem terminów wynikających z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy pzp.
Zamawiający jednocześnie zawiadamia, że umowa w zakresie zadania nr 1w przedmiotowym postępowaniu nie może zostać zawarta przed upływem terminów wynikających z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy pzp.
Zamawiający wyznacza dzień podpisania umowy w zakresie zadania nr 2 i 6 na dzień 17.12.2018 r., w zakresie zadania nr 1 - na dzień 20.12.2018 r.
Kanclerz
mgr inż. Maria Róg