Zamówienia publiczne
Wynik postępowania KZ-371/7/11Postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę sprzętu komputerowego akcesoriów i oprogramowania dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie prowadzone w trybie: przetargu nieograniczonego
Ogłoszenie z dnia: 16-02-2011
Częstochowa 16.02.2011r.
KZ-371/7/11
Zawiadomienie o wyniku postępowania
wg rozdzielnika
Postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę sprzętu komputerowego akcesoriów i oprogramowania dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie prowadzone w trybie: przetargu nieograniczonego
Akademia im Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż w niniejszym postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej tj.:
Wybrano ofertę firmy „INTER-ES Piotr Ponikowski ul. Długosza 31, 51-162 Wrocław Oddział Częstochowa, ul. Dojazdowa 1, 42-200 Częstochowa na realizację następujących zadań:
Zadania A1 z ceną brutto za realizację całego zadania 60,27 zł.
Zadania A2 z ceną brutto za realizację całego zadania 114,39 zł.
Zadania N1 z ceną brutto za realizację całego zadania 3569,46 zł.
Zadania Z1 z ceną brutto za realizację całego zadania 6425,52 zł.
Wybrano ofertę firmy „AF SEKO" Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko- Biała z ceną brutto za realizację:
Zadania N2 z ceną brutto za realizację całego zadania 4905,24
Wybrano ofertę firmy „BIS" Karol Kowalski, Al. Niepodległości 41, 42-200 Częstochowa na realizację:
Zadania D1 z ceną brutto za realizację całego zadania 1279,20 zł.
Wybrano ofertę firmy „BINCOM" Joanna Patrzyk Sp. J., ul. Ogrodowa 11, 42-200 Częstochowa na realizację:
Zadania A3 z ceną brutto za realizację całego zadania 60,27 zł.
Wybrano ofertę firmy „EUREKA" S.C. ul. Armii Krajowej 12/30, 42-200 Częstochowa na realizację
Zadania D2 z ceną brutto za realizację całego zadania 15867 zł.
Wybrano ofertę firmy „K3 System" Sp. z o.o., ul. Patriotów 303, 04-767 Warszawa na realizację
Zadania N3 z ceną brutto za realizację całego zadania 1912,65 zł.
Wybrano ofertę firmy „AF SEKO" Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko- Biała na realizację:
Zadania O1 z ceną brutto za realizację całego zadania 1883,13 zł.
Uzasadnienie wyboru:
Wybrane oferty, są ofertami najkorzystniejszymi - nie podlegają odrzuceniu oraz zawierają najniższą cenę realizacji danego zadania . Ceny wybranych ofert nie przekraczają kwot jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Kryterium wyboru oferty: cena - 100%
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
1. „K3 System" Sp. z o.o., ul. Patriotów 303, 04-767 Warszawa z ceną brutto za zadania:
A1-73,19 zł., zadanie A2- 348,70 zł., zadanie A3- 178,35 zł., zadanie D1- 4920,00 zł., zadanie D2- 15943,26 zł., zadanie N1- 4396,02, zadanie N2- 4330,83 zł., zadanie N3- 1912,65 zł., zadanie O1- 1937,25 zł., zadanie Z1- 38080,80 zł.
2. „AF SEKO" Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko- Biała z ceną brutto za zadania:
A1- 66,42 zł., zadanie A2- 121,77 zł., zadanie A3- 109,47 zł., zadanie D1- 1574,40 zł., zadanie N1- 4184,46 zł., zadanie N2- 4905,24 zł., zadanie N3- 2177,10 zł., zadanie O1- 1883,13 zł., zadanie Z1- 6607,56 zł.
3. „ACOM" S.J. Wanda Drzewiecka, Artur Drzewiecki, ul. Okólna 103, 42-218 Częstochowa z ceną brutto za zadania:
A2- 147,60 zł., zadanie D1- 1353,00 zł., zadanie N1- 3597,75 zł., zadanie N2- 4704,75 zł., zadanie N3- 2460,00 zł., zadanie Z1- 6519,00 zł.
4.„TECHNISERV" Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 12/14, 42-217 Częstochowa z ceną brutto za zadania:
A1- 73,80 zł., zadanie A2- 129,15 zł., zadanie A3- 70,11 zł., zadanie D1- 1611,30 zł., zadanie N1- 3833,91 zł., zadanie N2- 4969,20 zł., zadanie N3- 2644,50 zł., zadanie O1- 2134,00 zł.
5. „EUREKA" S.C. ul. Armii Krajowej 12/30, 42-200 Częstochowa z ceną brutto za zadanie:
D2- 15867,00 zł.
6.„INTER-ES" Piotr Ponikowski, ul. Długosza 31, 51-162 Wrocław, Oddział Częstochowa ul. Dojazdowa 1, 42-200 Częstochowa z ceną brutto za zadania:
A1- 60,27 zł., zadanie A2- 114,39 zł., zadanie A3- 63,96 zł., zadanie N1- 3569,46 zł., zadanie N2- 4254,57 zł., zadanie N3- 2073,78 zł., Z1- 6425,52 zł.
7. „BIS" Karol Kowalski, Al. Niepodległości 41, 42-200 Częstochowa z ceną brutto za zadania:
A1- 68,88 zł., zadanie A2- 129,15 zł., zadanie A3- 84,87 zł., zadanie D1- 1279,20 zł., zadanie N1- 3585,45 zł., zadanie N2- 3880,65 zł., zadanie N3- 2320,24 zł., zadanie O1- 2088,54 zł., zadanie Z1- 6568,20 zł.
8.„BINCOM" Joanna Patrzyk Sp. J., ul. Ogrodowa 11 42-200 Częstochowa z ceną brutto za zadania:
A1- 62,73 zł., zadanie A2- 118,08 zł., zadanie A3 - 60,27 zł., zadanie D1- 1291,50 zł., zadanie N3- 2691,20 zł., zł., zadanie O1- 2116,80 zł., zadanie Z1- 6607,56 zł.
Zamawiający działając na podstawie art. 87 ust.2 pkt. 2 poprawił oczywistą omyłkę rachunkową w specyfikacji technicznej w ofercie złożonej przez „K3 System" Sp. z o.o. na zadanie N1. Cena notebooka (1 szt.) tj: 3433 zł. netto po powiększeniu o kwotę podatku VAT, tj: 789,59 zł. (przy zastosowaniu 23% stawki podatku VAT) daje kwotę 4222,59 zł. brutto. Cena nagrywarki zewnętrznej (1szt.) tj: 141 zł. netto po powiększeniu o kwotę podatku VAT tj: 32,43 zł. ( przy zastosowaniu 23% stawki podatku VAT) daje kwotę 173,43 zł. brutto. Suma cen brutto ww. sprzętu z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek daje cenę wskazaną przez Wykonawcę w formularzu cenowym na realizację zadania N1.
Ponadto Zamawiający poprawił na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 oczywistą omyłkę rachunkową w specyfikacji technicznej w ofercie złożonej przez „AF SEKO" Sp. z o.o., na zadanie A2 obejmujące -3 szt. Pendrive 8 GB. Cena 1 szt. Pendrive tj. 33.00 zł. netto po powiększeniu o kwotę podatku VAT tj. 7.59 zł. (przy zastosowaniu 23% stawki podatku VAT) daje kwotę 40,59 zł. brutto Suma cen brutto ww. sprzętu z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek daje cenę wskazaną przez Wykonawcę w formularzu cenowym na realizację zadania A2.
Zamawiający poprawił na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 oczywistą omyłkę rachunkową w specyfikacji technicznej w ofercie złożonej przez „AF SEKO" Sp. z o.o., na zadanie Z1 obejmujące- 4 szt. zestawów komputerowych wraz z 4 szt. monitorów. Cena 1 szt. zestawu komputerowego netto tj: 920 zł. po powiększeniu o kwotę podatku VAT ( przy zastosowaniu 23% podatku VAT), tj: 211,60 zł. daje kwotę 1131.60 zł. brutto. Cena 1 szt. monitora netto tj.: 423,00 zł. po powiększeniu o kwotę podatku VAT (przy zastosowaniu 23% podatku VAT), tj: 97,29 zł. daje kwotę 520,29 zł. brutto. Suma cen brutto ww. sprzętu z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek daje cenę wskazaną przez Wykonawcę w formularzu cenowym na realizację zadania Z1.
Ponadto Zamawiający na podstawie art.87 ust.2 pkt. 2 poprawił oczywistą omyłkę rachunkową z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych poprawek w ofercie złożonej przez .„TECHNISERV" Sp. z o.o. z kwoty 2134,00 zł. brutto zawartej w formularzu oferty na kwotę 2134,05 zł. brutto, w tym 399,05 zł. VAT, 1735,00 zł. netto złożonej na realizację zadania O1
Oferty odrzucone:
W postępowaniu odrzucono na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Upzp ofertę firmy „K3 System" Sp. z o.o., ul. Patriotów 303, 04-767 Warszawa złożoną na realizację zadania: N1, N2, O1, Z1,: treść oferty nie odpowiada treści siwz, Zamawiający w zadaniu N1i N2 żądał Notebooka z nagrywarką o wadze poniżej 0,17 kg. zaoferowana w ofercie waga 0,28 kg, ponadto Zamawiający żądał plecaka w zadaniu N1 a torby w zadaniu N2 zaoferowano etui.
Na realizację zadania O 1-Zamawiający żądał oprogramowania CorelDRAW Graphics Suite X5 EDU- 8 licencji i jeden nośnik pakietu Corel, Wykonawca zaoferował: CorelDRAW Graphics Suite X5 Classroom 15+1EDU- 1 szt wraz z nośnikiem do licencji CorelDRAW Graphics Suite X5- 1 szt.
Na realizację zadania Z1-Zamawiający żądał zasilacza o mocy 450W Wykonawca zaoferował zasilacz o mocy 240W.Niezależnie od powyższego Zamawiający informuje że podana przez Państwa w formularzu oferty cena realizacji zamówienia w zakresie zadania Z1 (netto:30.960,00 zł., brutto:38.080,80 zł.) nie odpowiada cenie zawartej w specyfikacji technicznej (za 4 zestawy komputerowe netto: 6120,00 zł. brutto 7527,60 + 4 szt. monitorów netto:1620,00 zł. brutto: 1992,60 zł.)
Zamawiający na podstawie art.26 ust.3 zwrócił się do Wykonawcy firmy „K3 System" Sp. z o.o. o dostarczenie brakujących dokumentów w ofercie złożonej na realizację zadania A3, D1, D2: treść oferta nie odpowiada treści siwz, Zamawiający w zadaniu A3 żądał dostarczenia danych w zakresie wymiarów głośników, informacji o wejściu słuchawkowym, złączu wejściowym oraz okresie gwarancji w złożonej ofercie brak danych dotyczących w/w elementów. W ofercie złożonej na realizację zadania D1 brak danych dotyczących kabli i tonera zapasowego i startowego. W ofercie na realizację zadania D2- brak danych dotyczących tonera zapasowego i startowego Pomimo wezwania Zamawiającego Wykonawca nie uzupełnił oferty o brakujące dokumenty w związku z czym Zamawiający na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Upzp oferta nie odpowiada treści siwz odrzucił ofertę w/w firmy na realizację zadań A3, D1, D2.
Odrzucono również na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ofertę firmy „AF SEKO" Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko- Biała na realizację zadania O1: treść oferty nie odpowiada treści siwz, Zamawiający żądał CorelDRAW Graphics Suite X5 EDU- 8 licencji i jeden nośnik pakietu Corel, Wykonawca zaoferował: CorelDRAW Graphics Suite X5 Classroom 15+1EDU- 1 szt wraz z nośnikiem do licencji CorelDRAW Graphics Suite X5- 1 szt.
W postępowaniu odrzucono na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Upzp ofertę firmy .„TECHNISERV" Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 12/14, 42-217 Częstochowa złożoną na realizację zadania N3 i zadania N2 : w zadaniu N3 Zamawiający żądał czasu pracy baterii 3,3 h, a Wykonawca zaoferował 2,4h., zadania N2 Zamawiający w zadaniu N2 żądał koloru notebooka - srebrny metalik. Pomimo wezwania Zamawiającego Wykonawca nie uzupełnił oferty o brakujące dokumenty w związku z czym Zamawiający na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Upzp oferta nie odpowiada treści siwz odrzucił ofertę w/w firmy na realizację zadania N2
W postępowaniu odrzucono na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Upzp ofertę firmy „BIS" Karol Kowalski, Al. Niepodległości 41, 42-200 Częstochowa złożoną na realizację zadania N2: treść oferty nie odpowiada treści siwz, Zamawiający żądał koloru notebooka srebrny metalik zaoferowano kolor ciemny metalik.
W postępowaniu odrzucono na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Upzp ofertę firmy „INTER-ES" Piotr Ponikowski, ul. Długosza 31, 51-162 Wrocław, Oddział Częstochowa ul. Dojazdowa 1, 42-200 Częstochowa złożoną na realizację zadania N2: treść oferty nie odpowiada treści siwz, Zamawiający żądał koloru notebooka srebrny metalik zaoferowano kolor ciemny metalik.
W postępowaniu odrzucono na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Upzp ofertę firmy „ACOM" S.J. Wanda Drzewiecka, Artur Drzewiecki, ul. Okólna 103, 42-218 Częstochowa złożoną na realizację zadania N2: treść oferty nie odpowiada treści siwz, Zamawiający żądał koloru notebooka srebrny metalik zaoferowano kolor metalik.
Wykonawcy wykluczeni z postępowania:
Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Zamawiający jednocześnie informuje, że umowa w przedmiotowym postępowaniu może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Podstawa prawna art. 94 ust.1 pkt 2.Upzp.
Prorektor ds. Rozwoju
kwalifik. II st. Jarosław Kweclich
prof. nadzw. Akademii im. Jana Długosza
w Częstochowie
Rozdzielnik:
- „K3 System" Sp. z o.o., ul. Patriotów 303, 04-767 Warszawa
- „AF SEKO" Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko- Biała
- „ACOM" S.J. Wanda Drzewiecka, Artur Drzewiecki, ul. Okólna 103, 42-218 Częstochowa
- „TECHNISERV" Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 12/14, 42-217 Częstochowa
- „EUREKA" S.C. ul. Armii Krajowej 12/30, 42-200 Częstochowa
- „INTER-ES" Piotr Ponikowski, ul. Długosza 31, 51-162 Wrocław, Oddział Częstochowa ul. Dojazdowa 1, 42-200 Częstochowa
- „BIS" Karol Kowalski, Al. Niepodległości 41, 42-200 Częstochowa
- „BINCOM" Joanna Patrzyk Sp. J., ul. Ogrodowa 11 42-200 Częstochowa