Zamówienia publiczne
Zawiadomienie o wyniku postępowania na: dostawę zestawów komputerowych z monitorem, drukarek oraz akcesoriów komputerowych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Ogłoszenie z dnia: 29-06-2012
Częstochowa, dn. 29.06.2012r.
KZ-371/66/12
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia na: dostawę zestawów komputerowych z monitorem, drukarek oraz akcesoriów komputerowych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Akademia im Jana Długosza w Częstochowie informuje, iż w niniejszym postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej tj.:
Wybrano ofertę firmy eMDF Komputer Monika Fryst ul. Dekabrystów 33 pawilon 37, 42-200 Częstochowa na realizację następujących zadań:
Zadania nr 2 z ceną brutto za realizację całego zadania 2277,96 zł
Zadanie nr 4 z ceną brutto za realizację całego zadania 2250,90 zł
Zadanie nr 6 z ceną brutto za realizację całego zadania 2343,15 zł
Zadania nr 7 z ceną brutto za realizację całego zadania 2906,49 zł
Zadania nr 10 z ceną brutto za realizację całego zadania 1104,54 zł
Wybrano ofertę firmy BIS Karol Kowalski ul. Niepodległości 41, 42-200 Częstochowa na realizację następujących zadań:
Zadanie nr 1 z ceną brutto za realizację całego zadania 3370,02 zł
Zadania nr 5 z ceną brutto za realizację całego zadania 2066,40 zł.
Zadania nr 8 z ceną brutto za realizację całego zadania 600,24 zł.
Uzasadnienie wyboru:
Wybrane oferty, są ofertami najkorzystniejszymi - nie podlegają odrzuceniu oraz zawierają najniższą cenę realizacji danego zadania . Ceny wybranych ofert nie przekraczają kwot jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Kryterium wyboru oferty: cena - 100%
Oferty odrzucone:
W postępowaniu odrzucono na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy pzp ofertę firmy eMDF Komputer Monika Fryst ul. Dekabrystów 33 pawilon 37, 42-200 Częstochowa złożoną na realizację zadania nr 1, zadania nr 3 oraz zadania nr 9 - treść oferty nie odpowiada treści siwz. W zadaniu nr 1 Zamawiający żądał formatu obrazu monitora 16:10 zaoferowana 16:9. W zadaniu nr 9 Zamawiający żądał częstotliwości poziomej 30- 81 kHz zaoferowano 24-80 kHz. poboru mocy w spoczynku 0,3 W zaoferowano 0,5 W, wysokości monitora 38,5 cm. ±3mm zaoferowano 39 cm.
W ofercie złożonej na realizację zadania nr 3 brak danych dotyczących okresu gwarancji na dysk twardy, brak danych dotyczących zaoferowanego typu łożyska w wentylatorze zasilacza, brak danych dotyczących AFC w zasilaczu, brak danych dotyczących długości zaoferowanego kabla. W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca ich nie złożył.
Wykonawcy wykluczeni z postępowania:
Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Unieważnienie postępowania:
Zamawiający informuje że, postępowanie zostało unieważnione w zakresie :
- zadania nr 3 i 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Na realizację zadań nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu
- zadania nr 11 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w w/w zakresie. Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający jednocześnie informuje, że umowa w przedmiotowym postępowaniu może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Podstawa prawna art. 94 ust.1 pkt 2 ustawy pzp.
W załączeniu zbiorcze zestawienie ofert.
Kanclerz
mgr Mariola Ptaszek
Pliki do pobrania:
zestawienie złozonych ofert | Data dodania: 29-06-2012 14:02 | Rozmiar: 33.50KB |