Zamówienia publiczne
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO ORAZ EKRANU PROJEKCYJNEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Ogłoszenie z dnia: 13-03-2013
Nr.postepowania TZ-371/27/13
NAdres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ajd.czest.pl
Częstochowa: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO ORAZ EKRANU PROJEKCYJNEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 101542 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO ORAZ EKRANU PROJEKCYJNEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, projektora multimedialnego oraz ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie o parametrach, cechach oraz funkcjach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Określone w specyfikacji parametry i wymagania należy traktować jako minimalne. 2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu do Zamawiającego. 4) Miejsce realizacji zamówienia: Zadanie nr 3, nr 8 oraz nr 9: al. Armii Krajowej 13/15, Częstochowa; Zadanie nr 1, nr 2, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 nr 10, nr 11 oraz nr 12: ul. Waszyngtona 4/8, Częstochowa. 5) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego sprzętu. 6) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektami umów - załącznik nr 5 oraz nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 48.80.00.00-6, 32.42.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
1. Opis - specyfikację techniczną sprzętu i oprogramowania potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań, funkcji i parametrów technicznych wyszczególnionych w SIWZ z podaniem konkretnych danych, parametrów, funkcji i cech oferowanego sprzętu/oprogramowania oraz oznaczeń takich jak - producent, typ, model, oferowanego sprzętu, nazwa i wersja oferowanego oprogramowania. Zaleca się sporządzenie specyfikacji technicznej na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. dla zadania nr 6: Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych przez Wykonawcę (Firmę serwisującą). 3. dla zadania nr 6: Dokument wystawiony przez Producenta oferowanego sprzętu potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta na świadczenie usług serwisowych przez Wykonawcę (Firmę serwisującą ). 4. dla zadania nr 6: Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu ( serwera), że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę (firmę serwisującą) przejmie na siebie zobowiązania związane z serwisem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu, w ofercie, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 2) Aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) W przypadku wykonawców zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu z pkt III.4.3.1. ogłoszenia, to Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Stosownie do art. 26 ust. 2 d upzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 5) Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: parametrów, funkcji lub innych cech urządzenia/oprogramowania zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia/oprogramowania (marka, model, wersja urządzenia, oprogramowania), przy czym zmiana taka może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń/oprogramowania wskazanych w ofercie; - pojawieniem się na rynku urządzeń/oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, - pojawieniem się na rynku urządzeń/oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej a nowe urządzenie/oprogramowanie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) z monitorem (1 szt.) urządzeniem wielofunkcyjnym (1 szt.) oraz projektora multimedialnego (1 szt.) dla Instytutu Pedagogiki Wydziału Pedagogicznego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego (1 szt.) z monitorem (1 szt.) urządzeniem wielofunkcyjnym (1 szt.) oraz projektora multimedialnego (1 szt.) dla Instytutu Pedagogiki Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) dla Studium Języków Obcych.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) dla Studium Języków Obcych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) dla Zakładu Biochemii i Technologii Bioproduktów Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego (1 szt.) dla Zakładu Biochemii i Technologii Bioproduktów Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego (2 szt.) dla Administracji Uczelni..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego (2 szt.) dla Administracji Uczelni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) z drukarka kolorową (1 szt.) i pakietem biurowym (1 szt.) oraz oprogramowaniem chemicznym dla Działu Nauki..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) z drukarka kolorową (1 szt.) i pakietem biurowym (1 szt.) oraz oprogramowaniem chemicznym dla Działu Nauki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa serwera (1 szt.) dedykowanego na potrzeby systemu USOS dla Działu Rozwoju i Obsługi Dydaktyki..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera (1 szt.) dedykowanego na potrzeby systemu USOS dla Działu Rozwoju i Obsługi Dydaktyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa monitora LCD (1 szt.) dla Studium Nauki Języków Obcych..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitora LCD (1 szt.) dla Studium Nauki Języków Obcych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa oprogramowania umożliwiającego modelowanie struktur białkowych i ich analizy dla Instytutu Chemii, Ochrony Środowiska i Biotechnologii Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania umożliwiającego modelowanie struktur białkowych i ich analizy dla Instytutu Chemii, Ochrony Środowiska i Biotechnologii Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa switcha (1 szt.) oraz kabla patchcord dla Katedry Chemii Fizycznej Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa switcha (1 szt.) oraz kabla patchcord 1 (szt.) dla Katedry Chemii Fizycznej Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa pakietu biurowego (1 szt.) dla Studium Nauki Języków Obcych..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietu biurowego (1 szt.) dla Studium Nauki Języków Obcych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa dysku twardego zewnętrznego USB (2 szt.) dla Działu Spraw Studenckich..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dysku twardego zewnętrznego USB (2 szt.) dla Działu Spraw Studenckich zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa ekranu (1 szt.) dla Studiów Podyplomowych: Doradztwo zawodowe Wydziału Pedagogicznego..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ekranu (1 szt.) dla Studiów Podyplomowych: Doradztwo zawodowe Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
SIWZ w spr TZ-371-27-13 | Data dodania: 13-03-2013 15:14 | Rozmiar: 4220.98KB | Ilość pobrań: 920 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w spr. TZ-371-27-13 | Data dodania: 20-03-2013 13:32 | Rozmiar: 3.87KB | Ilość pobrań: 290 |
Odpowiedzi na pytania do SIWZ w spr. TZ-371-27-13 | Data dodania: 20-03-2013 13:34 | Rozmiar: 6.51KB | Ilość pobrań: 330 |
Poprawiona specyfikacja techniczna dla zadania nr 5 | Data dodania: 20-03-2013 13:35 | Rozmiar: 17.08KB | Ilość pobrań: 366 |