Zamówienia publiczne
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Z ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Numer ogłoszenia: 282314 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Ogłoszenie z dnia: 18-07-2013
Częstochowa: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Z ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Numer ogłoszenia: 282314 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH Z ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia studiów podyplomowych z zarządzania nieruchomościami dla pracowników Zamawiającego. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Studia podyplomowe stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia powinny zostać przeprowadzone zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 27 sierpnia 2005 r Prawo o szkolnictwie wyższym oraz przepisami wykonawczymi do ww. ustawy Liczba uczestników: 5 osób - pracownicy Zamawiającego. Czas trwania: dwa semestry. Rozpoczęcie studiów - Październik 2013 r. Zakończenie studiów - Czerwiec 2014 r. Liczba i terminy zjazdów - zgodnie z harmonogramem. Liczba godzin - nie mniej niż 288. Harmonogram zjazdów oraz zajęć Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem studiów podyplomowych.Forma zajęć - wykłady, ćwiczenia, analiza przypadków. Miejsce prowadzenia zajęć dydaktycznych -Częstochowa. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć dydaktycznych przewidzianych programem studiów.Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu szczegółowy program studiów podyplomowych . Program studiów podyplomowych powinien wyczerpywać minimum programowe dla studiów podyplomowych z zakresu zarządzania nieruchomościami ogłoszone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 07 czerwca 2010 r w sprawie minimalnych wymogów programowych dla studiów podyplomowych w zakresie zarządzania nieruchomościami. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne w formie papierowej lub elektronicznej . Wszystkie materiały muszą być opatrzone logotypami projektu.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania po zakończeniu każdego miesiąca listy obecności uczestników studiów podyplomowych.Przed zakończeniem studiów podyplomowych wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników dostarczoną przez Zamawiającego ankietę ewaluacyjną . Wykonawca po ukończeniu studiów podyplomowych zobowiązuje się do wystawienia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych na podstawie i wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Podstawą do wydania zaświadczenia będzie minimum 80% obecności na zajęciach oraz inna forma zaliczenia zgodnie z wymogami nałożonymi na Wykonawcę po konsultacji z Zamawiającym.Ponadto Wykonawca jest zobowiązany wydać dodatkowo każdemu uczestnikowi który ukończył studia podyplomowe zaświadczenie z informacją o współfinansowaniu Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z niezbędnymi logotypami.Wykonawca w terminie 14 dni od zakończenia studiów podyplomowych przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które otrzymały świadectwa oraz kopie wydanych świadectw i zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez każdego uczestnika.Koszt wszystkich powyższych świadczeń powinien zostać uwzględniony w stawce uczestnictwa jednej osoby w formularzu oferty. Wykonawca nie będzie uprawniony do pobierania opłat z tytułu świadczenia powyższych usług od uczestników studiów podyplomowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7, 80.43.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał - przeprowadził co najmniej dwie edycje studiów podyplomowych z zakresu zarządzania nieruchomościami.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią kadrą, która będzie realizowała zamówienie tj. co najmniej trzema osobami posiadającymi stopień doktora lub doktora habilitowanego z doświadczeniem w realizacji zajęć dydaktycznych objętych programem studiów podyplomowych.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany osób przy udziale których będzie wykonywane zamówienie, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Zmiana osoby wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym zmiana taka może nastąpić w przypadku choroby i innych zdarzeń losowych dotyczących prowadzącego zajęcia, a także z powodu innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie przez Wykonawcę wniosku uzasadniającego dokonanie zmiany. Niezależnie od powyższych postanowień Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/osób prowadzących zajęcia, jeżeli osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków związanych z wykonywaniem niniejszej umowy. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób. W przypadku zmiany osób skazanych przez Wykonawcę w ofercie, Wykonawca musi wykazać, że nowe osoby spełniają wymagania, określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: amówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. -Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej-, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-102/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
![]() |
Data dodania: 18-07-2013 13:11 | Rozmiar: 516.53KB | Ilość pobrań: 398 |