Zamówienia publiczne
DRUK I OPRAWA 8 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
 
 Ogłoszenie z dnia: 11-10-2016
		Postępowanie nr KZ-371/75/16
Ogłoszenie nr 321140 - 2016               z dnia 2016-10-11 r.             Częstochowa: DRUK I OPRAWA 8 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE 
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -                            Usługi             Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe             Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego             Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
 nie               
Nazwa projektu lub programu
O  zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz  wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych  organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje   społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie  marginalizowanych 
 nie               
 Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób  należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22  ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez  zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)             
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
 nie               Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
 nie               Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
 nie               
 Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie  przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe  numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do  kontaktów:             
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
 nie               W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie  z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej -  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny               149400000, ul.               ul. Waszyngtona                42468,               42200                 Częstochowa, woj.               śląskie, państwo               , tel.               343 784 100, e-mail               a.malolepsza@ajd.czest.pl, faks               343 784 202.               
 Adres strony internetowej (URL): www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  Administracja rządowa centralna                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):  Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku  wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym                 w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z  zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z  zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i  w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali  zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z  zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu  i na rzecz pozostałych zamawiających):                 
 I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) nie                 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia  tak                 
www.ajd.czest.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem  nie                 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie nie                 
 adres                 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
 nie                 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
 tak                   
 Inny sposób:                   
w formie pisemnej
 Adres:                 
42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8 pok. 32
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie                 
 Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)                 
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK I OPRAWA 8 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE 
Numer referencyjny: KZ-371/75/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
 nie                 
II.2) Rodzaj zamówienia:  usługi               
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
 Zamówienie podzielone jest na części:               
 Nie                 
 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 8 publikacji  (druk i oprawa) wraz z dostarczeniem ich nakładu Zamawiającemu(CPV  79.81.00.00-5), zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ. Wykonawca  zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i  ryzyko do: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Wydawnictwo im.  St. Podobińskiego, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa oraz złożyć w  miejscu (pomieszczeniu) wskazanym przez Zamawiającego. Przed  przystąpieniem do druku materiałów objętych przedmiotem zamówienia,  Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji  próbny egzemplarz każdego tytułu. Egzemplarz próbny musi odpowiadać  wszystkim wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ (określonym w  punkcie 1). Zamawiający zastrzega sobie 3 dni licząc od dnia otrzymania  egzemplarza próbnego na akceptację lub zgłoszenie ewentualnych  zastrzeżeń dotyczących wykonania egzemplarza próbnego. Wykonawca może  przystąpić do druku nakładu po uzyskaniu akceptacji egzemplarza próbnego  przez Zamawiającego. Do ilości sztuk przewidzianych w ramach nakładu  nie wlicza egzemplarza próbnego. Maksymalny termin realizacji: 14 dni od  daty dostarczenia materiału gotowego do druku. Pozostałe warunki  realizacji i warunki płatności - zgodnie z załączonym projektem umowy -  załącznik nr 3 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 79810000-5
 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):                              
 Wartość bez VAT:               
 Waluta:               
(w przypadku  umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita  maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub  dynamicznego systemu zakupów)
 II.7)                 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:  nie               
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie  lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który  został ustanowiony dynamiczny system zakupów: Okres w dniach: 14
II.9) Informacje dodatkowe:  SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM  III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
 Określenie warunków:                 
 Informacje dodatkowe                 
III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
 Określenie warunków:                 
 Informacje dodatkowe                 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
 Określenie warunków:                 
 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub  we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk  osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją  o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:                                    nie                 
 Informacje dodatkowe:                  III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie                 
 III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W  CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
 tak                 
 Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
 nie                  III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH  PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU  POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY  PZP: 
 III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ  WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA  OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ  WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA  OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
 III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony               
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie                 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie                 
 IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów  elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  nie                 
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów  elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:                 
 nie                 
 Informacje dodatkowe:                 
 IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  nie                 
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej                 
 nie                 
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:                 
 nie                 
 IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
 (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)  Liczba wykonawców  
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
 Maksymalna liczba wykonawców  
 Kryteria selekcji wykonawców:                 
 IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:  Umowa ramowa będzie zawarta:                 
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:                 
 nie                 
 Informacje dodatkowe:                 
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:                 
 nie                 
 Informacje dodatkowe:                 
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów  dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:                 
 nie                 
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów  elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach  umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:                 
 nie                 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
 Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)  nie               
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
 nie               
 Należy podać, które informacje zostaną udostępnione  wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich  udostępnienia:                              
 Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:                
 Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji  elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli  licytować (minimalne wysokości postąpień):                
 Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu  elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie  połączeń:               
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:                
 Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:                                   Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu | 
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:                                    nie                 
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:                 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie | 
| cena | 100 | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)               
 tak               
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
 Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:               
 Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia  zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji                                nie               
 Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:                                nie               
 Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):               
 Informacje dodatkowe               
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
 Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:               
 Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy  podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące  podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:               
 Wstępny harmonogram postępowania:               
 Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:                                nie               
 Należy podać informacje na temat etapów dialogu:               
 Informacje dodatkowe:               
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
 Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:               
 Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby  ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny  ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:               
 nie               
 Informacje dodatkowe:               
IV.4) Licytacja elektroniczna 
 Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:               
 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:               
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców  w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń  informatycznych:               
 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:               
 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:                                   Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu | 
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:                                    nie                                 Termin otwarcia licytacji elektronicznej:               
 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:               
 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone  do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo  ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:               
 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:                
 Informacje dodatkowe:               
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje  się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie               
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
 Data: 19/10/2016, godzina: 9:00,               
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną  potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):               
 nie               
 Wskazać powody:               
 Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu               
>               polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:  okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)               
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o  udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z  budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z  pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o  Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie  całości lub części zamówienia: nie               
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o  udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na  badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał  przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały  mu przyznane nie               
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Pliki do pobrania:
|  SIWZ | Data dodania: 11-10-2016 11:58 | Rozmiar: 69.44KB | Ilość pobrań: 375 | 
 
				
		  
 
