Zamówienia publiczne
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KADRY KIEROWNICZEJ
Ogłoszenie z dnia: 25-03-2013
Postepowanie nr TZ-371/35/13
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ajd.czest.pl
Częstochowa: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KADRY KIEROWNICZEJ
Numer ogłoszenia: 117270 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA KADRY KIEROWNICZEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej. Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części - zadania obejmujące: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu zarządzania finansami, podstaw rachunkowości zarządczej oraz controlingu. Liczba uczestników 30 osób. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach Grupa pierwsza: 10 osób szkolenie dwa dni po 6 -7 godzin lekcyjnych w każdym dniu z co najmniej 2 przerwami pomiędzy godz. 9-15 ( jedna przerwa kawowa , jedna przerwa obiadowa ). Grupa druga: 20 osób szkolenie cztery dni po 6 -7 godzin lekcyjnych w każdym dniu z co najmniej 2 przerwami pomiędzy godz. 9-15 ( jedna przerwa kawowa , jedna przerwa obiadowa ). Godzina lekcyjna to 45 minut. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu zarządzania ryzykiem. Liczba uczestników 30 osób. Czas trwania szkolenia 2 dni po 6 - 7 godzin lekcyjnych z co najmniej dwoma przerwami pomiędzy godziną 9 - 15 (jedna przerwa kawowa , jedna przerwa obiadowa ). Godzina lekcyjna to 45 minut.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych wymagań
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
A) Zamawiający wymaga by Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej trzy szkolenia z zakresu rachunkowości zarządczej lub controlingu lub budżetowania lub zarządzania finansami dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych; B) Zamawiający wymaga by Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2 wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwa szkolenia z zakresu zarządzania ryzykiem dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym co najmniej jednego dla pracowników szkół wyższych.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych wymagań
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
A) Zamawiający wymaga by Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią kadrą, która będzie realizowała zamówienie tj. co najmniej jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie o profilu ekonomicznym i posiadającą doświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3.2) ppkt A) ogłoszenia. B) Zamawiający wymaga by Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 2 wykazał, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią kadrą, która będzie realizowała zamówienie tj. co najmniej jedną osobą posiadającą wyższe wykształcenie i posiadającą doświadczenie, o którym mowa w punkcie III.3.2.ppkt B) ogłoszenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający w tym zakresie nie wyznacza szczegółowych wymagań
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Stosownie do treści art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, zakres i okres działania innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (okres udostępnienia zasobów). 2) Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zadania nr 1 w następujących przypadkach: - Gdy przeprowadzenie szkolenia z zachowaniem wyżej określonego terminu nie będzie możliwe z uwagi na przedłużającą się procedurę udzielenia zamówienia, podpisania umowy; - Gdy przeprowadzenie szkolenia z zachowaniem terminu (do 26.04.2013) nie będzie możliwe z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. Termin realizacji zostanie przesunięty o czas niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 2) Zmiana osoby prowadzącej szkolenie może nastąpić: - W przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących prowadzącego zajęcia; - Gdy zmiana taka stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.) Ponadto Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osoby/osób prowadzących szkolenia, jeżeli osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków związanych z wykonywaniem niniejszej umowy. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia z zachowaniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że nowe osoby spełniają wymagania, określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 504, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. -Wdrożenie modelu zarządzania jakością w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie poprzez zastosowanie systemu klasy ERP z elektronicznym obiegiem dokumentów i podniesienie kompetencji kadry kierowniczej-, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nr umowy UDA-POKL.04.01.01-00-102/11-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu zarządzania finansami, podstaw rachunkowości zarządczej oraz controlingu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia objętego zadaniem nr 1 jest omówienie zagadnień związanych z efektywnym zarządzaniem finansami szkoły wyższej oraz przedstawienie mechanizmów i wykorzystania narzędzi controllingu i rachunkowości zarządczej dla potrzeb zarządzania uczelnią. Liczba uczestników 30 osób Szkolenie zostanie przeprowadzone w dwóch grupach Grupa pierwsza: 10 osób szkolenie dwa dni po 6 -7 godzin lekcyjnych w każdym dniu z co najmniej 2 przerwami pomiędzy godz. 9-15 ( jedna przerwa kawowa , jedna przerwa obiadowa ) Grupa druga: 20 osób szkolenie cztery dni po 6 -7 godzin lekcyjnych w każdym dniu z co najmniej 2 przerwami pomiędzy godz. 9-15 ( jedna przerwa kawowa , jedna przerwa obiadowa ) Godzina lekcyjna to 45 minut.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia dla kadry kierowniczej z zakresu zarządzania ryzykiem.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych aspektów zarządzania ryzykiem w szkołach wyższych zgodnie z obowiązującymi przepisami, wskazanie uczestnikom szkolenia znaczenia zarządzania ryzykiem dla funkcjonowania jednostki i przedstawienie najlepszych praktyk w tym zakresie. Liczba uczestników 30 osób Czas trwania szkolenia 2 dni po 6 - 7 godzin lekcyjnych z co najmniej dwoma przerwami pomiędzy godziną 9 - 15 (jedna przerwa kawowa , jedna przerwa obiadowa ) Godzina lekcyjna to 45 minut.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki do pobrania:
![]() |
Data dodania: 25-03-2013 13:03 | Rozmiar: 498.51KB | Ilość pobrań: 456 |